SITTER OCH MYSER MED KAFFE OCH HM KATALOG!

Sötnosar!
Vad gör ni denna halvruggiga onsdags-kväll?.. Halv sover framför tv:n, kanske? Haha! ;) I alla fall, så sitter jag själv hopkurad i sängen med en mysig filt, skål hett kaffe & en hm katalog! Hihi! Känns som ett bra sätt att spendera den här kvällen på, för jag känner mig faktiskt lite halvdeppig med hela den här grejen med hösten och allt. Vad är egentligen saken med kyla? Brrrrr.. :( Åh, jag vill inte! Man blir så himla, himla höstdeppig när kylan långsamt kryper fram och löven får färg, eller är det bara jag?... Visst, självklart så är det mysigt med höst och vinter! Men ändå så blir jag deppig, för vädret är så trist hela tiden och då rycks jag och många andra med i det där trista höst deppandet. *Suck*. Så då kändes det faktiskt som en bra idé med kaffe och en hm katalog, två saker som kan få en att må lite bättre? ;) För oavsett årstid och väder, finns alltid kaffe och kläder! :D Så tjejer, om ni känner er lite deppiga inför hösten ikväll, gör er en god kaffe och sätt er och kika lite på modet i höst! PROMISE, det gör verkligen susen!! :D Men nu ska jag fortsätta kika lite i katalogen och dricka mitt sjukt goda kaffe, men blog u tomorrow. Puss!
(Bilder tagna från google då mina bilder var så JÄDRA dåligt kvalité...)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0