SÅHÄR SÅG JAG UT IDAG!

Sådär, nu är jag hemma från skolan! *Pust, pust* Och nu är det helg, suveränt skönt! Och då kan ni fråga er varför man är hemma på en fredag eftermiddag? Jo, egentligen skulle jag nu vart påväg mot gröna lund för att senare ikväll se Veronicas konsert... Men jag bestämde mig för att nej, jag orkar faktiskt inte det! :D Har ju trots allt varit på det två allra viktigaste; Daniel adams-rays och oskar linnros! ♥ Så, jag hoppar faktiskt över Veronicas ikväll, men ni som ska dit får ha det riktigt trevligt, och hälsa henne från mig! :D

Ska röja lite mer i rummet nu, sen ska jag bara allmänt fixa mig och så får vi se vad som sker i kväll! Kanske drar mig hemåt Alice, & sover där! Men men, vi får se vad som händer! Annars kanske Julia kommer hit och sover :D Men nu ska jag dra mig, slänger in bilder på hur jag såg ut idag! Puuuuuss!


Såhär såg jag iallafall ut denna fredag! Och haha, den dåliga kvalitén på bilderna bjuder jag på! ;)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0