NU SKA JAG PLUGGA NO, SEN NATTI.

Gaaaash, fasen så trött man är! Och gud vad jag klagar en jävla massa hela tiden! ... ;)

Nej, jag ska ta och sluta klaga. Har haft en suverän dag med de bästa tjejorna! Vi drog hem till vilma där vi spenderade mesta dels av kvällen, och jag kom hem för kanske några timmar sen. Vi försökte verkligen koncentrera oss på att plugga, men den lilla irriterande och väldigt söta saken alice... Skulle förstöra för oss hela tiden! :D Haha, den bruden alltså! Så nu blir det att fortsätta plugga någon halv timme till (om jag inte hinner somna innan dess vilket är cirka 0 % chans, haha..) Ska göra mitt bästa iallafall, så får vi höras imorn. + lovar att det ska bli roligare inlägg soon! Natti, natti på er, puss!
Trött & sliten tjej häromdagen!.. ;)



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0