MIN ÄLSKLING.

Ett tips! Till alla er där ute som letar efter en brun utan sol... Här är den bästa! Jag kan säga så här, jag har provat en massa olika brun utan sol genom åren (haha..) men det här är helt solklart den enda som fullföljer det som lovas, att man ska bli brun. För som tex. DOVES (FYFAN vad jag hatar!) så blir man inte ens brun? Utan för att ens få någon färg behöver man typ ta sjutton lager, hur irriterande är inte det?!.. Så den är verkligen inte prisvärd, enligt mig. Men däremot, åhlens bus, min favorit... Man blir verkligen brun + att den luktar gott! ;) Den är den enda jag använder numera, använder aldrig någon annan. Så ska ni köpa bus för första gången eller behöver en ny bara, så köp ÅHLENS bus för 89:-... Ni kommer inte bli besvikna, promise! :d

Absoluta favoriten!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0