JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN, RIGHT NOW!

Sådär då, har fixat om lite... Design får komma senare (nån gång, haha!) Men i alla fall, så blir det med det. Försöker komma igång med bloggningen NU direkt, men vi får se hur det går med det! ;) Gjorde precis mina naglar, kände hur ofixade och hemska dom var. Så de fick lite uppiffning! :D *PUH* Vart dock bara lite halv-slarvigt gjorda med ljust, ljust rosa nagellack, men bättre än inget i alla fall!

Nu ska jag bege mig med bloggdatan (SÅKLART) neråt, och så ska jag och mami kolla på lite olika frisörsalonger som kan vara aktuella för mig?.. Vad tror ni jag ska göra? Klippa, färga eller kanske bara styla? ;) Hehe... Men jag kan säga så här: att precis som mina naglar var innan jag nyss fixade de, så behöver också mitt hår en rejäl uppiffning, med tanke på vad hur det ser ut nu för tiden... Det är ett rent helsike, utan att överdriva! Så det ska bli riktigt skönt att få det i alla fall en aning bättre! :D Men godnatt på er i alla fall, kommer inte orka bloggar mer för i kväll, men kanske morgon-bloggning imorn. Får se hur det blir, pusspuss!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0