JAG ÄR LYCKLIG, FÖR DET ÄR FREDAG IMORGON...

Vilket jag faktiskt inte kom på förns idag i skolan, hehe... Snacka om att jag vart glad?!! Det var julius som fick mig att förstå att det är fredag imorn, dvs HELG?! Hihi, jag börja typ skrika: "JAAAA" och så la jag mig ner på golvet och typ skrek som en galning. Jag vet, jag är helt fullkomligt normal, hehe!.. ;) Nej, men det är när man reagerar på det viset som man verkligen fattar hur mycket skolan tär på krafterna! Och det är då helgen kommer som en rädare i nöden! :D

Så ikväll har man då förberett sig för den kommande helgen, taggat upp med en massa grym musik, tagit hand om sig själv och allmänt bara relaxat och slappat. Har faktiskt inte pluggat idag, så jävla grymt känns det faktiskt. Har tagit mig den fritid jag egentligen inte har, men som jag kräver. För fan, lite ska jag få bestämma om mitt egna liv, hihi! :D Puss babe's!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0