HELT SLUT...

Åh, HEJ på er! :D

Jag är hemma nu efter en helvetes lång dag... Ligger här i sängen med musik på och pustar ut. Först var det ju skolan, som som vanligt tog död på en, och sen vart det en sväng till sway också! För helt oplanerat och i sista sekund, tvingar Julia med mig till hennes dans och testa på just den danstilen (feminim vibe). Åh herre min gud, det var då en omgång som läte duga, haha (!!) Helt sjukt vad otränad och stel och helt enkelt odansbar jag var. Jag skrattar åt mig själv för hur dåligt det gick... Var ju trots allt typ mer än ett halv år sedan jag senaste dansade, tyvärr. För jag älskar att dansa! Det är bara det att jag ofta känner att jag inte har tiden till att satsa på dans. Så jag la av... Synd, men så är det! 

Och nu är jag då hemma efter "danspasset", och kom hem till ett chokerande tomt hus. Har ingen aning om vart familjen håller hus, och ingen middag är gjort eller något. Så jag min middag blev en stor kopp svart kaffe! Mums, mums! :D Nej, nu blir det verkligen till att plugga. Puss på er!
Bjuder på en bild på mig & babe, innan the voice konserten i somras!...

Kommentarer
Postat av: Arifa

Fin blogg :)

Läs & Kommentera min !

2011-09-22 @ 20:41:45
URL: http://aarifas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0