FULLT UPP.

Nej, nej och ännu ett nej till att jag inte har haft någon alls tid att blogga denna helg. Har haft fullt upp med både det ena och det andra, och har nu lämnat både läxor och bloggning tills nu. Fan för mig, jag får bättra mig med det här... ;) Iallafall så här kommer vad jag har haft för mig:

Fredags: Blev bara en liten myspys kväll med familjen, godis och hyrd film som min lillebror valde. Skulle sovit hos Alice, men det blev dock inte av...!



Lördags (IGÅR): Tidigt drog jag mig osminkad och ful utahelvete hem till julia för filmmaraton. Även Carro kom och vi spenderade typ hela dagen i Julias soffa. Vi såg "disturbia", "torkel i knipa" och "barnhemmet" och nån till.. Så det var trevligt! Runt 4 fick vi reda på att det var nån grej nere vid kyrkby centrum ungefär, så vi fixade oss och drog ner ditåt. Där träffade vi på lite folk, och det var uppträdanden osv, bland annat så rappade Carl, fan så gulligt det var! :D





Och slutligen idag så har jag städat min garderob. PUUH! Det var då på tiden kan jag verkligen säga. Men men, nu får jag fan sätta igång och plugga sönder... Puss på er!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0