Wednesday!

Godmorgon, *GÄSP!* ;) Sovit gott? Hihi. Det har nämligen jag, vaknade nyss! Skulle lugnt kunnat sova några timmar till men Tassan hoppade upp i sängen & började gosa.. Sötnos hon är :D

Vaknade först runt kl 6 så den förbannade klockan ringde... Kände mig som en zombie, och låg och snoozade en halvtimme. Sen fick jag fart när jag insåg att jag bara hade en timme på mig att fixa mig, haha! Jag sprang ner och.. när jag försökte prata med pappa, gick det inte.. Fick panik!! :( Försökte skrika, men det gick inte mycket bättre. Så jag hade tappat rösten, då jag igår hade ägnat mig hela dagen åt att sjunga i skolan ( inriktning, kan man kalla det (?) )... Så idag får jag i alla fall vara hemma igen. Suck. Jag som faktiskt hade blivit jävligt taggad på det där uppträdandet idag, trots att det gick åt helvete igår... ;)


image description
Jag & sötnos nyss! Aw!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0