Next: Silvershampoo!

... Tips! Ska du köpa silvershampoo, så testa matrix! 


Både jag och några kompisar till mig märkte att lite av mitt hår skiftade en aning rött?! Och jag då som jag är fick ju inte bara en aning panik... Jag kan ju inte gå omkring och vara rödhårig, när jag egentligen ska vara blondin? ;) Haha... Så jag bestämde mig för att: Fram med silvershampoot som jag inte använt på jag vet inte hur länge och sätt igång med att bli ännu blondare. (Om jag inte lyckas nu vet jag fan inte vad jag gör, ärligt talat.. ;))

Nej, men så nu ska jag hoppa in i duschen då..! Sen ska kanske jag kan visa vad jag köpte (hihi!) och vad jag hade på mig idag... Får se vad jag hinner dock! :D

Kommentarer
Postat av: blomman

det silverschampot är verkligen jätte bra!

2011-10-05 @ 21:13:29
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/
Postat av: Alice

Sluta det är fint!

2011-10-05 @ 22:02:32





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0