HÅLLER PÅ ATT BLI SJUK...

Seriöst, FML... Jag vill inte bli sjuk, igen! :( Vart sjuk precis när skolan började igen, vilket bara var för någon månad sen... Och nu är jag typ sjuk igen. Fan, jag fattar inte hur jag lyckas? Så jag har inte riktigt kunnat koncentrerat mig idag, utan istället typ halv-sovit bort hela dagen. Men sedan, för någon timme sedan bestämde jag mig för att nu fasen ska det bli ändring. Så jag gick ut på powerwalk! Duktig flicka jag är! :D

Och efter det, så kunde jag koncentrera mig lite mer, så nu har jag satt igång att plugga fysik igen! Har inte mycket intressant att berätta, utan ville mest bara uppdatera för att uppdatera, helt enkelt.. Hihi. Nu ska jag plugga vidare, men ha en bra eftermiddag! Puss.
(Juste! Tyvärr så har jag både fått virus på bloggdatan och kraschat den, så just nu har jag ingen data... Utan jag får låna brorsans! Och då ser tyvärr webb-kamerans bilder ut såhär. Bra kvalité, eller vad tycks? ;) Ska försöka få in min data på laggning asap, men tills dess får jag blogga på den här skit-datorn! Fml på det med. Wiho!)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0