Fasen så trött jag är!

Sitter här nu i sängen och försöker så effektivt som möjligt plugga spanska, tills provet imorgon... Och vill lova att det inte går speciellt super, håller fan på att somna här borta :(

Haha! Kan nog bero på att jag inte fick mycket sömn i natt, (lördag till söndag) då jag spenderade natten med mina underbara tjejor! :D Vart ju så galet då alla vi om vart annat turades om att somna i soffan... Haha! Dock var jag faktiskt aldrig speciellt trött, utan satt aktivt och sjöng med till lejonkungens låtar! ;) Hihi. Typiskt mig? :D

Men somsagt så har tröttheten hunnit i kapp mig, än en gång.. Vaknade av Carolines idiotiska alarm klockan 9 imorse... Försökte att ignornera ljudet så länge som möjligt men till slut vart det olidligt. Så det var bara att med glad min stiga upp! Nej fy.. Måste börja sova mer, har varit skit dålig på det den här veckan. 4 av 5 skoldagar har jag på nätterna knappt sovit en blund på nätterna, på grund av både det ena och det andra... Nej, skärpning! :D Nu ska jag gå ner & göra mig en stor kopp varm chocklad för omväxlingens skull, hihi! Sen bums i säng och ta igen några timmars sömn! Puss :Dimage description
Lejonkungen i mitt ♥



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0