DET VART GRÖNA LUND IDAG!

Hej sötisar! :D

Lördag var det idag då, och det har varit en kul lördag faktiskt... Julia sov hos mig igår, då vi drog ut och träffa lite sköna brudz! Det var jag, julia, jylice, sofia och susanna! Så det var hel trevligt, vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord, och ja... Ni fattar grejen ;) I alla fall, så idag drog vi till gröna lund runt 11 och vi hade det riktigt kul måste jag säga (för er som inte har en aning, så var det ericsson-dagen idag). Först var det bara jag, julia, vilma och alice, men sen kom även svante och carro! Så vi var ett litet gäng, super trevligt... Grymt, grymt! Vi gick spökhuset, lustiga huset och åkte det mesta, och åt mjukglass och allt sådant som hör gröna lund till :D Tyvärr, så var jag tvungen att lämna gröna lund runt fem för att åka på middag hos lite släkt, inne i stan det med. För mina halvmostrar fyllde arton för ett tag sen, grattis! (Inte alls avensjuk, nej, nej..) :( Och sen åkte vi hem runt 10, och nu är jag hemma! Skönt efter en dag med fullt ös kan jag säga... Men men, nu ska jag vara lite händig av mig och fixa mina naglar som ser ut som skit... Här kommer lite bilder från dagen. Puss
Alice längst till vänster och jag bredvid + två randoms.
Fina tjejor, vid insane!
Svante, alice, carro och jag i TILT!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0