Dagens stora i-lands problem...

Men vilket för mig faktiskt var ett riktigt, (och då menar jag RIKTIGT) stort problem.. Var att hitta en snygg, prisvärd och en skinnjacka i min strl. Det verkade vara omöjligt, eller ja, snarar det VAR omöjligt...

Caroline (den stackaren...) kan intyga det, med tanke på att vi typ letade överallt i hela stan efter en skinnjacka till mig. Är jag kräsen på nåt sätt eller, hehe? ;) Sen så till slut... Hittar jag jackan jag blir kär i. För runt 1200:- inne på Zara. Grymt snygg! Men vet ni vad som händer då? Jag inser att jag inte har tillräckligt mycket pengar med mig, FAN så surt det var. + Jag berättade aldrig det heller, men jag lämnade tillbaka den andra skinnjackan också.. Så nu sitter jag här utan skinnjacka! PANIK, PANIK. Men vi får se, med lite tur så kanske jag får de sista hundralapparna av mina föräldrar. Och i såfall så kanske jag åker in och köper den imorgon! Hoppas, hoppas... :D

Men annars om jag inte köper den, så vill jag ju köpa någon nån annastans.. Så nu behöver jag er hjälp, vart hittar man snygga skinnjackor? Kommentera! :D


Men det här är ändå drömjackan... Om någon skulle ge mig denna, skulle jag inte tacka nej direkt haha! Finns seriöst ingen snyggare skinnjacka på denna jord. ÄLSKA! ♥


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0