A bad day?..

Godmorgon! Jag är nog inte det minsta ensam om att vara halvsur och deppig, varje söndag? Tycker innerligt illa om den här dagen i veckan, precis innan nästa börjar... Går typ alltid omkring som ett spöke i mjukiskläder och osminkad, rent ut sagt helt förjävlig. Orkar inte heller göra något minsta vettigt på söndagar, utan det är bara en hemma dag för mig... Oftast brukar jag ha en ta-hand-om-mig-själv-dag på söndagar, med hemma spa osv. Men idag så känner jag att jag verkligen inte orkar göra någonting. Känner mig allmänt nere och skit trött :(

I alla fall, vaknade för några minuter sedan bara, så jag sitter nu här helt nyvaken och härlig!.. ;) Kände direkt att jag var lite små deppig, så det första jag gjorde när jag vaknade vara att gå ner och göra mig en latte... Som jag nu dricker i hopp om att få lite energi och komma på bättre tankar! :D För har trots allt en del att fixa & göra idag, lite ärenden tex... Ska bland annat möta upp en kompis senare under dagen för att fixa lite things osv... ;) Sen så ska jag röja upp lite i rummet och faktiskt sätta igång med pluggningen som jag skjutit upp hela helgen. Och sedan kanske fixa en rolig grej till bloggen, om jag hinner! :D

Men men, nej nu ska jag försöka vara positiv!... ;) Få gjort allt tråkigt & jobbigt snabbt, så att jag sedan kan få tid över åt att slappa! Vi hörs senare, när jag försökt genomlida den här dagen! ;)


Det som behövs varje söndag för att jag ska överleva... Latte ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

tack! , detsamma ;)

2011-10-09 @ 14:09:52
Postat av: Matilda

Sv; Åh vad bra! Jag lägger till dig nu, säg till när du lagt till mig:D

2011-10-09 @ 15:13:58
URL: http://maaatildaz.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Tack så mycket:D Designen har jag gjort själv ja.

2011-10-09 @ 15:21:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Vilma Gustafsson

sv; thank you snygging! :D

2011-10-09 @ 15:24:43
URL: http://vilmas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0