JAG HATAR MITT HÅR.

Panik, panik, panik... Fan, jag klarar inte det här mer, haha! Jag HATAR mitt hår just nu. Kan inte vänta EN sekund till, tills på söndag! Ska bli så jävla skönt att ÄNTLIGEN få göra om håret... Mitt hår ser förjävligt ut, det är fan kaos. Bli inte förvånade om jag har rakat av mig mitt hår tills imorgon :D Fasen, så skönt det skulle vara. Haha, typ sista utvägen?.. ;) (Ignonera mitt ansikte på bilderna, syftet är bara hårfärgen!! Dock ser man tyvärr inte så mycket på första bilden, men ett ord beskriver hur det ser ut just nu... Hemskt!)

NU:
DÅ:
Hahaha, lilla jag i 6:an! Jaja, dock så är det den blonda (mitt naturliga hår) hårfärgen som jag saknar. (Och skinnjackan i bakgrunden också för den delen, var FAN är den?!..)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0