Vill ha just nu!

Skinnhandskar - från ginatricot.
Halsband - från stilbruden.se

Det här är två saker som jag absolut vill ha just nu! Först skinnhandskar (jag vet inte varför jag har blivit så into skinhandskar, jag har bara blivit det?! :D) som jag tycker är grymt snyggt! Dock så tycker jag om kortare skinnhandskar lite mer än långa, hehe. Men det är ju dock bara en smaksak ;) För ett tag sedan så hade Glitter ett par vrålsnygga skinnhandskar, i just min smak. Och nu när jag frågar efter dom, så är de slut! :( Just my luck... Men sen hittade jag ett par från ginatricot (de på bilder) och ett par på veromoda. Så något av de två måste köpas! :D

Och sedan halsbandet, som då kommer från stilbruden.se. Skit coolt halsband, gillar det verkligen. Har också fastnat för ett casual fast ändå snyggt halsband på glitter, som är silvrigt och "tajt". Dock så hittar jag inga bilder på det, men jag älskar det i alla fall! Om jag köper det ska jag självklart vissa det för er :D

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0