Torsdag!

Godmorgon! :d

Använde ju mitt gammla silver shampoo igår ju?.. Precis när jag sköljde ut det efter att ha haft i det i ca 15 min, så fick jag panik. Det såg helt hemskt ut! Jag ville seriöst DÖ! Men sen... när det torkat vart det bättre :D Så jag får vara glad för det (kan säga att jag låg och oroade mig för det hela natten, att det skulle vara helt fuckat..) Men, men! Så var det ju inte! :D

Står nu och fixar mig lite inför skolan.. Har dock börjat få lite bråttom nu, så jag slänger in bild på hur jag är klädd idag (enkelt) och sen måste jag sminka mig! :D
Och såhär ser jag ut idag! Jeans - Crocker, Linne - Bik bok, halsduk - ginatricot, skinnjacka - h&m

Kommentarer
Postat av: Twins

blir så ibland :P

2011-10-06 @ 16:07:03
URL: http://beckaliza.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0