Saknar mina fd. naglar..

Senast i somras var de här mina! Så underbart att ha nagelförlängning, dels för att det är så grymt snyggt och dels för att de bara är där... Man behöver alltså inte fixa sina naglar, för de är SUPERFIXADE ändå liksom?.. ;) Ska nog faktiskt ta och göra nya naglar snart, saknar mina gamla så oerhört mycket...

TIPS! Letar ni efter ett bra & billigt ställe med nagelförlängning och nagelvård i största allmänhet? I solna centrum finns det en salong som heter "Princess nail & beauty center", där jag gjorde mina! Jag vart supernöjd! Så surfa in på solna centrums hemsida och sedan Princess nail & beauty center, och checka priser :D Tror att det fanns något som man kunde välja så att det bara kostade runt 400:-? Typ att det var "elever" som gjorde? I alla fall, ni kan ju kolla om ni är intresserade!



Mina förra naglar gjorda i solna c, somsagt! :D


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0