Orkar inte resa mig upp från sängen...

Godmorgon! Av den anledningen att jag inte orkar resa mig från sängen, går jag inte till skolan idag. Haha, nej så är det faktiskt inte... Eller jo, det med. Men jag är så utmattad av trötthet (har haft mycket sömnproblem på sistone, kan ligga och vrida mig i timmar men inte somna?:() + att jag är sjuk... Så jag kände bara nej, gud nej, jag orkar verkligen inte gå till skolan idag!..

Ska bara ligga hemma idag, sova en massa (!) och kolla på filmer. Låter det inte härligt? :D Haha! Jag kan säga att, för en sjuk person så är det ju rena rama himmelriket... ;) Och juste! Papi var så snäll och hyrde hem tre filmer till lilla mig igår, för han förstod att jag inte skulle orka gå till skolan idag.. Hihi. Aw, för gulligt av honom! :D


Detta gäller nu... Film maraton! :D


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0