JAG ÄR BLOND IGEN!

Jag vet inte om några ord ens kan förklara den lycka jag känner just nu... Tyck det är patetiskt, jag vet att det är bara är en hårfärg! Men ändå! Det är så jädra skönt att ha tillbaka den "vanliga" hårfärgen igen :D

Det tog mer än 2 och en halv timme för att få mitt hår fixat, men fasen så värt tiden det var! Åkte ju in med Jylice, och sen kom även linnea, så de två gjorde mig sällskap medan håret vart fixat! Och priset ska vi då inte snacka om... Det var inte det billigaste direkt, hehe! Nej, men, det var jag värd tycker jag... (Frågan är bara om pappas plånbok samtycker..) Hihi! ;) Ifall det är någon som undrar, så fixade jag mitt hår på NIKITA HAIR i täby centrum :D
Väntandes på att frisören skulle blanda färg!
FÖRE: Mitt äckliga hår innan... (Fyfan, dock så var det grymt fettigt också)
EFTER: Bra mycket fräschare! :d Hehe..

EFTER. Mycket ljusare i verkligheten dock! Grymt nöjd är vad jag är! :D


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0