Sunshine!

Goomorning sunshines! :D Hur mår ni idag?... Hoppas inte att ni är allt, allt för trötta idag! Trots att det är söndag idag (vilket nog är den mest irriterande dagen i veckan), så är jag ändå glad... För det är superfint väder ute :D Mamma föreslog en promenad till ett fik som ligger några km bort, så det blir riktigt mysigt det... Fast det är dock lite senare! & juste! Ska kanske träffa en kompis idag också och reda ut ett och annat... Ska tvinga honom att komma till mig, för jag orkar inte åka någonstans idag, hihi. Men han kommer döda mig, så vi får se hur det blir... Ska börja fixa mig nu, puss!

Och angående igår.. Mobilen dog osv, och jag var alldelles för trött för att åka hem. Så jag somnade hos en kompis. Men i alla fall så är jag hemma nu!






Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0