SJUK, HEMMA IDAG!

Godmorgon på er! Sitter här i sängen, i mjukis-kläder och lyssnar på lil wayne och försöker plugga lite smått... Mådde inte så värst super idag, så jag bestämde mig för att stanna hemma och just chill' idag. Vilket betyder kanske lite mer bloggning, how greeeat? :D 

I alla fall, i alla fall... Dagen kommer spenderas; sovandes, bloggandes, pluggandes och ätandes (mest troligast, haha!) + Sen kanske jag tar en sväng till täby c för att jaga efter en skinnjacka som är ett STORT behov just nu! ;) Men det händer endast om jag orkar kravla mig upp ur sängen, dvs.. Nu ska jag ska jag sova lite, blev ju väckt av den där jädra klockan kl. 06.00 imorse! Synd om mig! :( Hoppas ni får en betydligtvis mer händelserik dag än vad jag kommer få (Haha!) Puss på er!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0