Dagens!

Äntligen hemma efter en lång, lång skoldag! Efter skolan var jag tvungen att stanna kvar då jag hade omprov, eller rättare sagt tillägg eller vad man nu ska kalla det, (har klarat provet, men man kan göra det för att nå högrebetyg).. Det är helt valfritt, och jag kände, varför inte höja om man kan? :D Som tur var så var jag inte ensam om det, utan Caroline & Axel gjorde också provet efter skolan. Jag tror och hoppas på att det gick bra med tanke på hur ont i händerna jag hade efter det där skrivandet, haha! (Tänker dock inte vara alltför självsäker och påstå att det gick superbra, för då blir det nog motsatsen ;)) Jaja! Resten av kvällen ska tillhöra endast lilla mig, awesome. Ska nog hoppa in i duschen snart & göra mig fräsch och sen fixa mina naglar. + desperate housewives får vi definitivt ej glömma!
image description
image description
(Såg nu att mitt hår såg väldigt oranget ut. Haha! Så hemskt är det inte i verkligheten... Men tillräckligt hemskt för att få mig att förstå att jag snart måste färga det igen, hihi :d (BLONDARE DÅ!)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0